برای داروگ...

نام وبلاگ برگرفته از وبلاگ قبلی من میباشد
اما کاربردش کاملن متفاوت است :
اینبار ب عنوان نام فرزندم...
فرزندی ک هنوز زاده نشده و شاید هرگز زاده نشود...
اولن برای اینکه بداند جنسیت او هرگز برایم مهم نخاهد بود
دوم اینکه حتی اگر ب اندازه ی یک قورباغه ی درختی زشت باشد دوستش خواهم داشت
و سوم پیام اور باران خواهد بود...
البته شاید من هرگز بچه دار نشوم یا هرگز ازدواج نکنم دراینصورت شاید این وبلاگ را نشان برادر زاده ام دادم یا نمیدانم هرفرد دیگری ک هنوز زاده نشده ...!

آخرین مطالب

25.نیازمند درمان

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

انقد ک من اختلالات روحی روانی دارم، میشه ازم ب عنوان پایان نامه برا کل دانشجوای ی کلاس روانشناسی استفاده کرد...


پ ن: اون ویدیوعه ک نامجو توش میگ همین دیگ... حالم خوب نیس همین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
میم. طرار

نظرات  (۲)

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۲ مـــحـــدثـــه ...
پس باید بیام بدزدمت ببرمت سر کلاس ؛)
پاسخ:
عه دانشجو روانشناسی هسی؟! :)
عاخه دوستامم هسن، توافق کنید دیگ
اصن من متعلق ب همم :))
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۸ مـــحـــدثـــه ...
بله،روانشناسی میخونم :-)
دوستات رو ول کن، فقط من :-)

پاسخ:
باشههه:)
پس کی همو ببینیم؟!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی