برای داروگ...

نام وبلاگ برگرفته از وبلاگ قبلی من میباشد
اما کاربردش کاملن متفاوت است :
اینبار ب عنوان نام فرزندم...
فرزندی ک هنوز زاده نشده و شاید هرگز زاده نشود...
اولن برای اینکه بداند جنسیت او هرگز برایم مهم نخاهد بود
دوم اینکه حتی اگر ب اندازه ی یک قورباغه ی درختی زشت باشد دوستش خواهم داشت
و سوم پیام اور باران خواهد بود...
البته شاید من هرگز بچه دار نشوم یا هرگز ازدواج نکنم دراینصورت شاید این وبلاگ را نشان برادر زاده ام دادم یا نمیدانم هرفرد دیگری ک هنوز زاده نشده ...!

آخرین مطالب

21. من میبخشم اما فراموش نمیکنم

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ق.ظ

اونقد بهم بد کرده ک انگار مایل هاست باهم فاصله داریم...

دیگ نمیتونم حتی نگاهش کنم باور میکنی؟!

چرا با من اینطور بودی ک الان پشیمون باشی؟! ک الان وقتی بهت فکر کنم جز خاطرات عذاب اور زندگیم باشی؟! 

پ ن۱:  اینک وقتی ی فیلم پخش میشه تو بدونی اون بازیگره نیکول کیدمنه چیز بدیه؟!

پ ن۲: چقد پست میذارم، چقد بد میخابم، چقد کسل شدم، چقد همش پا این نت بیصاحاب شدم

پ ن۳: چرا عقاید یک دلقکو تموم نمیکنم؟! :((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
میم. طرار

نظرات  (۳)

۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۳۴ 🍁 غزاله زند
چرا ناراحت بنظر میرسی...
سعی کن سریعتر حالت رو روبه‌راه کنی،روزهای ارزشمندی میان و میرن :) 
پاسخ:
اره... این من نیسم.‌‌‌‌.. نمیدونم خودم کجام... یکی باید پیدام کنه:(
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۵۶ محمدرضا ...
کتاب واقعا دوست خوبی این مواقع ... یادمه یه رمان مربوط به رشته ام پیدا کردم ... و غرقش شدم ... عقایدم رو عوض کرد ... حداقل برای یه مدتی شاید کوتاه ... اما تجربه ارزشمندی بود ... 
پاسخ:
کلی کتاب نصفه نیمه خونده دارم، صدسال تنهایی، عقاید یک دلقک، مرگ در میزند... حس خوندن کتاب یهو از توی من رف

ممنون مرسی(:
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۱ مـــحـــدثـــه ...
بعضی وقتا ادم لبریز از حس انجام دادن یه کار میشه، مثل همین کتاب خوندن و بعد یهو خالی از این حس میشه.منم تو این دو هفته کلی برنامه ریزی کردم واسه خوندن کتاب، اما فقط یکیش رو به سرانجام رسوندم، بقیه اش نصفه رها شدن :(
چیکار باید کرد با خودمون؟!
پاسخ:
نمیدونم چرا همیشه جای ی چیزی تو زندگی خالیه:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی