برای داروگ...

نام وبلاگ برگرفته از وبلاگ قبلی من میباشد
اما کاربردش کاملن متفاوت است :
اینبار ب عنوان نام فرزندم...
فرزندی ک هنوز زاده نشده و شاید هرگز زاده نشود...
اولن برای اینکه بداند جنسیت او هرگز برایم مهم نخاهد بود
دوم اینکه حتی اگر ب اندازه ی یک قورباغه ی درختی زشت باشد دوستش خواهم داشت
و سوم پیام اور باران خواهد بود...
البته شاید من هرگز بچه دار نشوم یا هرگز ازدواج نکنم دراینصورت شاید این وبلاگ را نشان برادر زاده ام دادم یا نمیدانم هرفرد دیگری ک هنوز زاده نشده ...!

آخرین مطالب

27. تغییر کنم ب ملایمت هرچه تمام تر

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ق.ظ

درس هایی ک این مدت زندگی ب من یاد داد:


1. عمق رابطه من با ادم ها درزندگی با گذشت زمان فرق میکند، ب دو دلیل: ادم ها فرق میکنند و دیگر نیاز های قبلی مرا براورده نمیکنند و مهم تر از ان من تغییر میکنم و نیازهای جدیدتری پیدا میکنم ک بازهم ادم های قبلی نیازهای مرا براورده نمیکنند


2.هراز چند گاهی لازم است همه چیز، همه چیز را از اول شروع کنم مخصوصا زندگی را


3.هیچ لزومی ندارد وقتم را با کسانی بگذرانم ک نه تنها هیچ سودی برای هم نداریم بلک بهم ضرر میرسانیم ب عبارتی تعداد دوست های مجازی را ب صفر کاهش دهم


4.درست است دردناک ترین قسمت زندگی عادت کردن هایمان ب یکدیگر است اما این حقیقتی است گریزناپذیر و من برای دیگران عادی میشوم یا همان دخترک شگفت انگیز قبل نیستم و این ابدا ناراحت کننده نیست


5.عبور کنم عبور کنم عبور کنم از همه چیز، بگذارم زندگی در من جریان پیدا کند، ن از چیزی فرار کنم ن بخواهم ک چیزی را برای همیشه نگه دارم، زندگی درک همین عبور کردن است


6. هیچ چیز راحت ب دست نمیاید... شما برای ب دست اوردن لازمست روح خودرا درگیر کنید، لارمست ناراحت و ناامید شوید، لازمست روحتان شکنجه ببیند لازمست این درگیری را دیگران در شما احساس کنند و این تنها یک دلیل دارد ان چیز ب دست اوردنی انقدر ارزش دارد ک من مجبور باشم روحم را انبساط دهم و این انبساط دردناک است


7.از ادم ها بت هایی برا پرستش نسازم، همه عیب دارند، ادم هارا با تمام عیب هایشان دوست داشته باشم ن با بت هایی ک از ان ها در ذهنم ساخته ام هیچکس کامل نیست و ساختن بت هایی برای پرستش از ادم ها هم ان ها و هم خودم را ازار میدهد


8.هرگز هرگز هرگز تمام خودم را حتی برای نزدیک ترین ادم ها بیرون نریزم بالاخره انها باید یک فرقی با خودم داشته باشند


9.گاهی در دوستی ها ب نقطه ای میرسیم ک دیگر هیچ وجه مشترکی بینمان نیست، همانجا این رابطه را با تمام روزهای خوشش کنار بگذارم(شاید این برداشت دیگری از مورد اول باشد).



10.همیشه کاری را انجام دهم ک فکر میکنم درست است، همه ما اشتباه میکنیم و اگر اشتباه نمیکردم هرگز این 10 نکته را یاد نمیگرفتم


پ ن: فک کنم هرروز باید بخونمشون ک یادم بمونه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی